Bel ons vandaag nog
015 / 500 800

Van den Wijngaert & Partners: accountants - belastingconsulenten

Ons verhaal

Vakmanschap sinds 1981

Heel lang geleden, toen de dieren nog konden spreken, begon Luc met pen, papier en een rekenmachine als zelfstandig boekhouder. Geen secretaresse, geen ‘koffiemadam’, neen zelfs geen computer of fax…

Doorheen de jaren nam Lucs ervaring toe en volgde hij talrijke bijscholingen. Met het behalen van de erkende titel van accountant-belastingconsulent nam het kantoor uiteraard een steile vlucht omhoog.

Vechten voor uw dossier, zwoegen als een Brabants trekpaard…

Tot en met 2008 trok Luc aan de kar, met die typische vastberadenheid, zeven dagen op zeven. Bloed, zweet en tranen kostte het. Maar de resultaten logen er niet om. Het ‘huis van vertrouwen’ kon terecht fier zijn op de vergaarde kennis & ervaring, het uitgebreide dienstenpakket en haar – op dat ogenblik – acht medewerkers.

Digitaal en interactief

Het jaar 2008 betekende in vele opzichten een zesde versnelling voor Van den Wijngaert. De volledige ICT-infrastructuur werd gemoderniseerd en ook de interne organisatie namen we onder de loep. Resultaat? De komende jaren staan in het teken van een door-gedreven digitalisering en een uitgebreide, interactieve communicatie!

De eerste laptop ontmoet de laatste. Een veelzeggend sfeerbeeld uit ons archief.

“Een grote kleine…”

Met klanten verspreid over gans Vlaanderen en Brussel, was de start van een tweede kantoor te Sint-Niklaas, einde 2009, zeer welgekomen. Beide kantoren zijn makkelijk bereikbaar en worden bemand door twee accountant-belastingconsulenten, zes dossierbeheerders, een assistent-dossierbeheerder en een office-manager.

Ieder werkt op zijn of haar vaste dossierlijst en indien nodig wordt er telkens de ‘specialist’ ter zake bijgehaald. Dat is overigens een van de vele voordelen van een ‘grootklein’ kantoor: teamsport is een werkwoord! Tot het huidige dienstenpakket behoren: boekhouding, accountancy & fiscaliteit, audit, financiële coaching, bedrijfsadvies, starterservice en successieplanning.

Meer weten? Samenwerken?

Bel naar 015 / 500 800 of mail ons. Vragen staat vrij.


Gratis tips en advies?

Schrijf je in voor onze periodieke nieuwsbrief.


Laatste blogposts

Zelfstandige of schijnzelfstandige?
Ook geregistreerd kassasysteem uitgesteld tot 2014
Nieuwe regels opeisbaarheid BTW en factuur opgeschort tot 2014
Vacature: ervaren dossierbeheerder
Megadatabank fiscus nadert met rasse schreden

Volg ons op Facebook